Informace o Philips Cryptoworks?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Prosinec 18 12:31:17 CET 2005

Pavel Novotny napsal(a):

>Jeden by skoro rekl, ze takove prolomeni sifry, ktere vyzaduje k precteni sifrovane zpravy ziskat kody kterymi byla zakodovana ani zadnym prolomenim neni :-)

Ale klice ze stavajicich ( starych) karet cist jdou.  Bios 5 byla
odpoved na to, ze u karet s bios 1,2,3, byly  "citelne" adresare s
klicy. Bios 5 je pouze modifikace, ktera znemoznuje pouzit informace z
"prolomeneho" systemu.

Laicky receno: Zamek od domu sel  okoukat tak , ze se podarilo vyrobit
dle nej spravny klic. Tim klicem se nekdo naucil odemykat dum a "postup"
zakodoval do "navodu" ( OPOS..penta) Ten navod jde pouzit  ale ne
rozmnozit. Takze kazdy musi do navodu investovat.  Majitel domu
/systemu/ ale ted zamek  skryl do "slupky" /bios 5/ takze nejde vyrobit
klic, pte na zamek neni videt. Ceka se na to, ze ta slupka ma nekde
trhlinu a podle zamku pujdou vyrobit ( vycist) nove klice.
:-)