AT na GSM

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Sobota Prosinec 17 20:03:32 CET 2005

Ja jsem mel podobny problem (mozna uplne stejny), 3x jsem to resil pres
operatora bezvysledne, furt rikali, ze je vsechno OK. Pomohla deaktivace a
nova aktivace GPRS...
Je potreba aktivovat i ne GPRS datove volani? Pak by tento postup mohl
pomoci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Serych@panska.cz
Sent: Saturday, December 17, 2005 2:06 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: AT na GSM

IMHO velice jednoduse. Mel jsem pred cca rokem rekl bych tentyz problem,
akorat na urovni GPRS. Problem vzniknul tim, ze jsem si na Go karte
aktivoval
GPRS hned na zacatku, kdyz na Go kartach nabizeli GPRS pouze pro WAP, ale ne
pro obecne datove pripojeni. Pak po roce nebo dvou zacali i na Go nabizet
data, ale me to porad nefungovalo. Nekolikrat jsem volal na Go linku a
snazil
se to s nimi po telefonu zprovoznit. Nekolikrat jsem je upozornoval, ze si
myslim, ze problem je v tom, ze jsem si aktivoval GPRS jeste, kdyz to
nenabizelo data, ale oni mi porad tvrdili, ze vidi moje nastaveni a ze tam
GPRS mam jasne aktivni.
Nakonec jsem ve stavu totalni nouze podlehl a navstivil o dovolene nejake
Eurotel centrum, kam jsem prisel s notebookem, telefonem a chtel jsem po
nich, aby to rozchodili. Nastesti tam byl clovek, ktery oproti tem holkam na
lince docela slusne vedel co a jak. Kdyz se na tom trapil skoro cele
dopoledne, zavolal svemu kolegovi, ktery mel pod palcem BTSku u ktere to
bylo
lokalizovane, aby se mu podival do logu. No a co myslite, ze bylo pricinou?
:-) Samozrejme logy tvrdily, ze nemam povolene obecne GPRS, ale jen WAPove,
ackoliv tem kacenkam z linek to na obrazovce stale ukazovalo, ze je povolene
vse. Spravil to tehdy nejaky rucni zasah do HLR, kterym to povolili a od te
chvile to funguje OK.

Jakub Serych