AT na GSM

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 17 12:21:15 CET 2005

Dobry den,

Potrebuji se optat nejakeho odbornika na GSM. Trochu jsem laboroval s
ATD+420123456789 a prisel jsem na to , ze pokud se nezada za prikaz ";",
potom mobil vytoci tz. datové vytáceni. Na volany mobil se skutecne
uskutecni datove voleni ( v aplikaci se daji rozlisit 2 stavy normalni a
datove volani z urciteho mobilu ). Ale. Vlastnim 4 sim karty .
Eurotel pausal 	6 let starou - datove volani funkcni
Pegas - 		6 let starou - datove volani funkčni
Eutotel Go -	3 roky starou - datove volani NEFUNKCNI
Eurotel Go -	nova - datove volani funkcni.

Zavolal jsem na go linku, jestli se musí datove volani aktivovat, tam
sedela nejaka slecna a stále me bombardovala GRSP,Wap atd. takze zadne
vysvetleni proc to nekde jde a jinde ne. Samozrejme ze jsem sim v
mobilech vselijak prohazoval, abych eliminoval chybne nastaveni mobilu.

Otazka zni - jak povolit na sim datove volani

Dodatek.
Po atd+420123456789 mobil začne vytacet, neodpovi zati nic.

Volany mobil odmitne - BUSY
Volany mobil neprimá - NO CARRIER
Volany mobil se pripoji na terminal  - OK
Při poslani znaku <CR> okamzite volajici mobil zabesi a napise OK

Při normalnil vytoceni ATD+420123456789; se okamzite vypise OK

Cili při datovem volani je opet moznost zosliseni stavu volaneho mobilu.