Omezovač proudu při zapnutí zdroje

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Prosinec 16 22:11:00 CET 2005

Pokoušel jsem se nastavit ISO8859-2 i UTF8, nebylo to k ničemu. Když to
otevřu od sebe z disku, je vše OK. Server prohlížeči vnucuje ISO8859-1.
Začal to dělat asi před měsícem. Do té doby bylo vše OK. Stejně mrší
všechny české stránky, které na něm jsou - nejen moji. Kupodivu
konqueror z Linuxu stránku zobrazí dobře :-).

	Martin.