Meric filtru - wobbler

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 16 19:02:09 CET 2005

pokial by nevadil sirokopasmovy detektor tak pouzite linearny usmernovac
z rychlych diod a rychleho operaku, aj ked na 1MHz by to nemal byt
absolutne ziaden problem.
Druha, mozno trochu zlozitejsia, ale ovela presnejsia cesta je vzorkovat
vstupny signal presne stvornasobkom meranej frekvencie (budiaci signal
vyraba ta ista krabicka, takze nie je problem to zasynchronizovat) a
urobit tak digitalny IQ demodulator. Zo vzoriek I a Q potom vyratate
amplitudu Sqrt(I^2+Q^2) aj fazu Arctan(I/Q), co moze byt u filtrov
uzitocne. Navyse sa potlacia niektore chyby prevodnika.
b.