Bezne pouzivane kondenzatory v cislicove technice

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 16 14:12:06 CET 2005

Ked to ma byt na cislicovu techniku, tak povedzme:

100n keramika na blokovanie (viac ako par kuskov :-)
10u tantal tiez na blokovanie
220u - 470u elyt na filtraciu do zdroja za mostik
22 - 33p ku krystalom jednocipakov

Inych napadne isto este viac pripadov.

miro