Jak budit MOSFET mustek z MCU

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Prosinec 16 09:47:20 CET 2005

On Fri, 16 Dec 2005, RV wrote:

> Takze v pripade, ze potrebuji budit 6 MOSFETu a nepotrebuji setrit
> mistem tak pouziji s vyhodou sestici budicu s otevrenym kolektorem v
> jednom IC (napada mne treba ULN2803) a nebudu potrebovat ani TTL N-MOSFETy.

No s vyhodou - pokud s nimi potrebujete 'kvedlat' rychle tak zjistite ze
to buzeni odporem neni uplne to prave - odpor musi byt maly aby ta vypinaci
hrana byla kratka coz vede k tomu ze v sepnutem stavu to ma velke ztraty.
Taky to nepujde kdyz napajeci napeti toho mustku bude vyssi nez Ugsmax -
pak by to proseklo Gate.