Antenni slucovac a kam v Praze na nej

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 15 20:50:09 CET 2005

Zdravim,
dnes jsem zakoupil antenu Mascom pro prijem DVB-T. Je to vnejsi antena
UHF/VHF s predzesilovacem, adapterem a pruchodkou (ve tvaru jakoby Tcka), do
ktere se pripoji jack od toho napajeciho adapteru. Mam na strese panelaku VKV
antenu a od ni natazeny svuj vlastni koax. Ted bych ho chtel pouzit i pro
signal z te DVB-T anteny. Uz jsem s antenama alespon desetileti nic nedelal,
tak prosim o radu. Predpokladam, ze existuje nejaky slucovac VKV + cele TV
pasmo.  Na druhy konec dam klasickou antenni zasuvku, ktera ma v sobe naopak
rozbocovac VKV - cele TV.
Muzete mi prosim poradit nejaky konkretni typ nebo oznaceni takoveho
slucovace a tip na nejaky kseft v Praze zabyvajici se touto technikou, kde ho
sezenu?

Predem diky

Jakub Serych