Zachytne body v OOo (bylo: Re: OT: soft na kresleni diagramu)

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Čtvrtek Prosinec 15 17:33:05 CET 2005

Děkuji a omlouvám se - jak už jsem psal - našel
jsem to intuitivně, bez nápovědy.

A moc mě to potěšilo!

Ale dětské nemoci tu nějaké jsou - aplikace OpenDraw
nešla nijak normálně ukončit, musel jsem ji ustřelit
přes správce úloh.

Což je hezký paradox, aplikace nepadá sama na
nějakou chybu, ale naopak drží se zuby-nehty :)

PZ