OT: soft na kreslení ¨ diagram?.)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 15:50:11 CET 2005

Jirka napsal(a):

>Moc nechapu, nemuzete nekde zverejnit priklad? Pokud jde o konkretni
>body objektu, da se jich libovolne mnozstvi pridat (a to i jako "uchytu"
>pro spojnice, nejde-li nahodou o toto).

No, příklad. Stačí si představit např. 9 oválků v matici a potřebu těch
8 okrajových sešpendlit šipkama (konektor) s prostředním. Ovál uprostřed
má pouze 4 "úchyty", jak tam přidat další jsem nepřišel, ale jak jsem
psal, po pár minutách jsem nečekal zázraky, důležité je, že to mám za
sebou, šlo to velmi intuitivně a věřím, že možnosti a schopnosti
programu se budou exponenciálně rozšiřovat s časem, který s ním strávím. :D