galvanicke oddeleni TTL seriove linky

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 15 14:33:15 CET 2005

Jirka wrote:
> Takova Toshiba TLP651
> http://www.semicon.toshiba.co.jp/td/en/Opto/Photocoupler/en_20021030_TLP651_datasheet.pdf
> uz pred davnymi casy zvladala prenos PAL videosignalu (tedy nejmene do
> 5MHz) - na oddeleni RS232 by to nestacilo? Neporovnaval jsem konkretni
> spinaci casy. Dneska uz je jiste neco mnohem rychlejsiho, viz treba GM a
> jejich nabidka optoclenu od Agilentu aj.

Mno jak pocitam tak pocitam ale tie rise/fall time v rade jednotiek
mikrosekund, no ziadna slava to nie je, tych 38k mozno vo vacsine
pripadov pojde ale ja osobne radsej beriem min/max parametre nez typ...
O ano analogovy signal to je o niecom inom... A to CTR tiez nie je
nejake oslnive... Navyse to ma 8 noh, no vyhoda by mohla byt ze sa da
pohrat s bazovym prudom ale na druhej strane kto by sa s tym hral...

Marna slava, priroda sa obabrat neda. Mozno tie agilenty, nepozeral som
sa. Ale este stale doporucujem tie typy so "zosilnovacom", su lacne,
vsade dostupne a ozaj funguju.

wek