Sietová prácka - Sietový filter

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 14:08:23 CET 2005

Pozri, rucickovy merak musi byt a je jedno co ukazuje :-)
Bol som v tom spominanom muzeu dopravy a mali tam krasne meraky ku
trakcnym motorom. Dokonca jeden rucickovy, ktory bol v liatinovom puzdre
v prevedeni ako exterierova lampa na stenu. Normalne konzola na stenu z
ktorej ale nevisela gulata lampa, ale bol tam ten merak. No uplna
nadhera, skoda ze som nemal fotak.
No nedas za to prachy? Tato digitalna mladez bez ruciciek nechape
hodnotu takehoto pocinu :-)
b.