Sietová prácka - Sietový filter

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 13:46:08 CET 2005

K rele, ktore sluzia na spinanie slave zasuvok netreba 1-cip. Mam 2
take predlzovacky a v nich sa jednoducho snima prud prechadzajuci
master zasuvkou. V jednej je prudove trafo ->
usmernovac->filter->optoclen.
V druhej maly (hodnotou) odpor v ceste prudu do master zasuvky. Ubytok
napatia na nom je usmerneny a vyhodnoteny komparatorom.

miro