Sietová prácka - Sietový filter

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 13:12:05 CET 2005

dobre, kontrolna otazka... Co si myslis ze je v tych zahradnych
hadiciach co predavaju za 40k/m? Co je v predzosilnovaci za 120k? Co je
v koncovom monobloku za 100k?
Uplne nic specialne. Je tam neodflaknuty kabel s dostatocnym prierezom,
poctivo urobeny kus elektroniky, je tam dostatocne dimenzovany
zosilnovac, ktory navrhoval niekto, kto tomu rozumie.
Nie su tam ziadne vesmirne technologie ani modry krystal.
Co si myslis ze je v auto zosilnovacoch, ktore sa predavaju? Alebo taky
kapacitor? Nic specialne, akurat sa najde skupina ludi, ktori su ochotni
za to zaplatit. Nic viac, nic menej.
Ja by som povedal ze neries to. Ak si chces postavit doma dobry hifi
retazec tak si nakupis komponenty za 5% ceny, ked nieco o tom vies tak
ich patricne spolu poprepajas a je vymalovano. Vela ludi ale nevie a na
ludi, ktori vedia sa pozeraju ako na gurus a su ochotni za to zaplatit.
Nic specialne za tym nehladat...
b.