Sietová prácka - Sietový filter

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 12:42:12 CET 2005

chlape ty si tak otravny... zober si akykolvek katalog akejkolvek firmy
co predava suciastky, najdi si tam sietovy filter a pozri sa do jeho
katalogoveho listu. Tam je obycajne nakreslena schema aj s hodnotami
suciastok.
Aby som ale nebol sprosty na mladeho zacinajuceho elektronika, ktoreho v
skole naucili ze samostatnost sa v nasom odbore nepestuje, tak som tu
informaciu vyhladal, pripravil, predzul a uz aj trosku natravil. Uz
staci len kliknut na tuto
http://uk.farnell.com/productimages/farnell/standard/107700205-40.jpg
linku a tam je ako taky filter vyzera, a na tuto
http://www.farnell.com/datasheets/67933.pdf linku a tam je schema
zapojenia aj s hodnotami suciastok. V pripade zaujmu sa da spominany
katalogovy list samozrejme prelozit do slovenskeho jazyka a pripadne
priamo uploadovat do mozgu pytajuceho sa...
b.