Tip na vikend - Muzeum dopravy v BA

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 11:25:38 CET 2005

je to byvaly stanicny peron, takze tomu zodpoveda velkost. My sme tam
stravili tak hodinku, zavisi ako vas to bude zaujimat. Ja mam k starym
releovym zeleznicnym zabezpecovacim zariadeniam, dialnopisom a inym
elektromechanickym zariadeniam velmi velky vztah, takze som obdivoval :-)
Elektronky su v poslednej miestnosti za automobilmi. Su tam vystavene
nejake osciloskopicke obrazovky, potom obrazove snimacie elektronky a v
dvoch vitrinach pomerne rozsiahla zbierka od malych az do vysielacich
triod a tetrod. Nie je to najvacsie na svete, ale zase nie je to zle.
b.