Pravouhle DDS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 15 10:17:35 CET 2005

Daniel Valuch wrote:
> vies, preto som vravel ze sa citim ako idiot, lebo si si tu (alebo
> niekto) vymyslel cislo 625ps, dokonala symetria, ultrapresne neviemco,
> hyperlinearne tamto, superrychle toto. A potom vystup pojde do invertora
> osadeneho obvodom 4011 a 200pF zataze. Uz tam chybaju iba farebnejsie
> stredobasy a ruzova mikrodynamika.
> Ale jedine, ze by chlanisko budil tie ultrazvukove doodas priamo z ECL
> hradiel...

Ale vsak vravim ze je to IMHO vadne postavene zadanie; len som chcel
poukazat na to, ze hovorit o DDS ako rieseni je len prenasanie problemu
(ktory sa v skutocnosti vola zvladnutie rusenia). Ak ten jitter
(frekvencie aj striedy) nevadi, tak to ide nabastlit takmer akokolvek,
hadam aj jednocipom.

wek

PS. Keby som mal co len troska podnikaveho ducha, zaplatim Danharda a
precurame Hewletta aj s Packardom (a s Agilentom, akurat toho posledne
menovaneho pana nepoznam) :-)
Klobuk dolu!