OT: soft na kreslení ( diagramů atd.)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 14 23:32:22 CET 2005

Vitezslav Gazda napsal(a):

> Tomu nerozumim. Kazdy rozumny textovy editor (vcetne vaseho neoblibeneho
> otlaku) prece zalamuje automaticky.

Nikoliv. Pouze kdyz to v nem nastavim (a ja to nastaveno nemam, aby se
mi pri rozdilnych delkach zalamovani - jak to casto kazdy posila -
"nerozsypavaly" radky). Cili zde u techto nezalamovanych mailu z otlaku
musim pri odpovedi vzdy kliknout na "Zalomit text". Jedno kliknuti je
pochopitelne desive vysilujici, zejmena tehdy, kdyz se jinak o nic
starat nemusim.

> Pouzivejte otlak a uvidite, ze vas to
> prestane srat :-)

Bejvavalo - hodne let a nastesti uz hodne davno. Dnes si takovou blbost
uz nedokazu predstavit. Clovek by se prece jen mel vyvijet alespon
trochu k lepsimu, ze...

--
Jirka