OT: Jaky digitalni satelit?

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Středa Prosinec 14 22:56:12 CET 2005

Na Astre 1 je hodne volnych nemeckych stanic, Jak uz jsem uvadel, Bayern
4 je vyborny. Hraje dokonce v AC3, ale nevim, jak to vypada. Zatim mam
jen dve bedny, tak si poustim stereo verzi. Snad kazda spolkova zeme ma
svuj paket a jedna stanice byva zamerena na klasiku. Pak je mozne
prijimat packet Technisatu na jejich kartu MTV unlimeted - vyzaduje to
dekoder Conax. Podrobnosti jsou na http://www.technisat.de a karta se da
koupit na www.omko.cz. Stranka Technisatu ma i anglickou verzi, ale bud
jsem spatne hledal, nebo tam o te karte nepisou.

Klasiku dava casto i TV kultura. Je to volna polska TV stanice. Maji
hodne dobry obraz a zvuk pro jistoru pousti na 384kb/sec.

Chytam to na satelit TechniSat DIGIT MF4-S. Ma v sobe dekoder na jednu
kartu, bud Conax, nebo Cryptoworks, je mu to jedno. Dalsi dekoder se da
pridat z boku do CI slotu. Je to takovy kompromis mezi cenou a schopnostmi.

Na cele Astre 1 neni ani jedno ceske, nebo slovenske radio. Ta jsou na
Astre 3 v packetu Czech linku a Slovak linku. Krome jedno slovenskeho,
ktere se nejak nechtelo rozehrat, jsou vsechna volna. I kdyz to ted
nemuzu vyzkouset, jde mi jen Astra 1.