Sietová prácka - Sietový filter

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 14 22:34:48 CET 2005

odfiltrovava vysokofrekvencne zlozky zo/do siete. Frekvencnu
charakteristiku filtra si najdes v hociakom katalogu.
Vplyv takehoto filtra na vysledny akusticky vnem posudit neviem. Z toho
ako funguju zosilnovace je jasne, ze problemy s napajanim sa v urcitej
miere prenasaju aj do signaloveho retazca. Osobne to vidim takto -
systemy s ktorymi pracujem su velmi dobre exaktne charakterizovatelne,
ci uz meranim, alebo matematicky. Viem preto povedat ze ked budem mat na
napajani predbudica klystronu povedzme -20dBm rusiveho signalu na
pracovnej frekvencii tak mi to na vystupe da 200kW parazitneho signalu a
musim sa tym zaoberat.
Rovnaky postup by som ocakaval aj v tomto pripade. Vezmem analyzator
sieti pre akusticke frekvencie a odmeriam aky je priesak signalu zo
sietovej strany na vystup zosilnovaca pri urcitych signaloch a porovnam
to s pozadovanou dynamikou, odstupmi rusivych signalov a neviem cim a
viem posudit ci ten filter bude mat nejaky vplyv na vysledny vnem.
Kedze sa ale jedna o oblast hifi, treba zacat pouzivat terminologiu ako
J. Hanzal :-)
b.