Pripojeni 6-ti termistoru k 89C2051

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Prosinec 14 21:40:29 CET 2005

On Wed, 14 Dec 2005, Vladimír Anděl wrote:

> Taky bych to resil s 2051, s multiplexerem, 2x R a 1x C. ATMEGA je asi hezky
> procesor, ale pokud je clovek zavedeny na 51 tak to znamena misto
> programovani se zabyvat studovanim zase jineho procesoru (i kdyz se to nekdy
> muze hodit). Nebo je snad nekde (pokud mozno free) C compiler pro ATMEGA?

:-) Doporucuji http://winavr.sourceforge.net/ ja to pouzivam k plne
spokojenosti. Nainstaloval jsem pod windows jeden balik kde bylo
gcc editor a nejake dalsi veci. Na 2051 jsem vyzkousel neco s Keilem
a kdyz uz ty jednocipy clovek programuje v C tak pak uz snadno presedla
na jiny typ ktery jde take programovat v C. Jedine co muze byt trochu
problem je programator, ten ja nastesti nemam...