Re: Sietová prácka - Sietový filter

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Středa Prosinec 14 20:48:23 CET 2005

vedel som, ze prítomní ma nesklamú.  vdaka.
: )

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 14, 2005 8:35 PM
Subject: Re: Sietová prácka - Sietový filter

>1. sie»ový filter a práèka - je to to isté?

To samozrejme neni, jinak by se nezavadely dva rozdilne vedecke terminy.

>2. ako to funguje? predpokladam, ¾e to nie je niè zlo¾ité, nepodarilo sa mi
>vv¹ak doteraz vygooglova» niè relevantné, okrem obrázkov u¾ hotových
>výrobkov.

U filtru prochazeji elektrony specialni jemnou sitkou. U pracky se cisti v
jakemsi derovanem bubnu naplnenem svetovym etherem, kde se kyvavym a
virivym pohybem zbavi vsecho zkresleni a falesnych tonu.

>3. máte niekto k danému zariadeniu popis, prípadne schmu, alebo nedajbo¾e
aj
>nejaké vzorce?

Tady bych asi odkazal na prislusnou patentovou literaturu.

J. Hanzal