Re: Regulátor k halogenové lampičce - 50W

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Prosinec 14 19:24:54 CET 2005

To ze IR pise, ze jejich zapojeni je nejlepsi, a ostatni fazove
rizeni nezarucuji predci neznamena, ze z "principu" se to neda
fazove ridit. Duvody proc je to z jednoduchym triakovym regulatorem
nejak problematicke, vubec nesouvisi se zapojenim tohoto typu, ale s
tim, jaky charakter ma filtr proti ruseni na vstupu, a jestli umi
prislusny dimer takovou zatez regulovat.

Danhard