PC konektory

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Prosinec 14 18:41:06 CET 2005

Simone, Simone,
uz jsem vam rikal, jdete k Raselovi, tam vam ty spravne kleste prodaji.
Nebo se stavte u mne v dilne, tady si je muzete vyzkouset, abyste tomu
opravdu uveril. Jinak - stejne kleste se pouzivaji na krimpovani
kontaktu do konektoru Dsub (Canon).
V provedeni s racnou jsem tyhle kleste za rozumne penize nevidel, ale
ani nehledal. Neni vylouceno, ze Rasel, ktery ma velky vyber
samostatnych celisti, je nabizi.
--
Rt