Pravouhle DDS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 14 18:00:49 CET 2005

Podla mna je to vadne postavena uloha a riesenie pomocou DDS je neprimerane.

Chces mi tvrdit ze vystup AD9851 uz na akomkolvek taktovani BEZ
ANALOGOVEHO FILTRA po komparacii bude mat jitter mensi ako
1/40000-1/40001 t.j. spominanych 625ps?

S analogovym filtrom je to znova o "nachylnosti voci zaruseniu". Ak
dostatocne zatienis filter "voci zaruseniu" (Tvojimi slovami "normalne
navrhnes"), tak to si hadam mohol rovno zacat nejako "normalne
navrhnutou" PLLkou, alebo mozno este aj prachsprostou 555kou.

Si aspon myslim ja, a mozem sa samozrejme hlboko mylit.

wek