OT: Jaky digitalni satelit?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 14 17:46:22 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> no ked je to taky marketingovy pojem tak si skuste analogovym prijimacom
> rozdekodovat ten mpeg stream zo satelitu :-) Myslim ze tato poznamka
> bola trochu mimo misu.

Nebyla. Vsichni (tedy alespon tady) vime, oc jde. Puvodne (v nekterych
oblastech) zajimava a uzitecna technika  se stala temer zblbelosti a
posedlosti a hlavne: prave proto, ze se o ni pise vsude, porad a pise o
ni kdejaky blb, tak se toho chytla vemena jmenem "creativec" a
napasovala to na nejnemoznejsi pojmy, slova ci vety.......a vohnout ma
pak pocit, ze je "desne in", kdyz si v globsonu koupi cinsky smejd za
par kacek a je na nem blystivym pismem napsano "DIGITAL" (jeste lepe
FULL, MEGA, HYPER apod.).

Bez flame prosim. Vec je jasna a ja tu poznamku naprosto chapu.

--
Jirka