Pravouhle DDS

Vida Robert vidar@atlas.sk
Středa Prosinec 14 15:02:41 CET 2005

DDS (napr AD9856) ma krok zmeny frekvencie vyrazne mensi nez 1Hz. lenze rozptyl
periody je 1/taktovacia frekvencia.

Upustil som z poziadaviek a povedal som, ze mozna 2,5ns by nemuselo vadit, nie
je to nicim podlozene... Je to odhad...

AD9834 ma taktovanie max 80MHz a ma vyvedeny pravouhly signal. Mozno skusim aj
tento obvod.

AD9856 ma max taktovanie 400MHz, ale nema vyvedeny pravouhly signal, preto
nevyhovuje.

Robo