Barevne znaceni odporu.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 14 12:14:53 CET 2005

No, me se nekdy na odporu plete i fialova s hnedou...

Ale k tem barvam obecne - jednou jsem uvazoval o tom, ze kdyz se clovek jako dite nauci, ze tohle je cervena a tohle modra, tak to bere jako zakladni barvy a pritom uz to treba byl nejaky odstin (mirne oranzova, mirne fialova, nebo i jen ruzne svetlejsi/tmavsi). Takze nazory ruznych lidi na barvy se muzou lisit.

Je to takova moje "teorie relativity barev".

P.K.