Chci k vanocum pro rodinne pouziti koupit low-end trojkombinacitiskarna, skener, kopirka.

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Prosinec 14 11:34:24 CET 2005

Na starsich scanerech HP jsem "nafotil" hodne vyrobku do nabidek a nebyl
problem. Co ted mam v multifunkce ani nevim, protoze ji pouzivam pouze
na dokumenty.

Ale myslim, ze v dnesni dobe digifotaku lze tento problem resit fotakem
primo.

Honza
 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, December 14, 2005 11:21 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Chci k vanocum pro rodinne pouziti koupit low-end
trojkombinacitiskarna, skener, kopirka.

Ptal jsem se v ceskem zastoupeni firmy EPSON na vlastnosti multifunkcni
tiskarny EPSON Stylus DX 3800. Tvrdili mi, ze skener v teto tiskarne ma
snimac CCD ale technologii CIS, technologii CCD maji pry az zarizeni
vyssi rady. Tak se chci zeptat, co to pro mne, BFU, znamena. Chtel bych,
aby ten skener umel i tohle: http://sweb.cz/ing.kotlaba/matice.jpg

Kdyz jsem se na to ptal v EPSONU, doporucili mi, ze pokud budu chtit
foto kvalitu, mam si poridit zvlast tiskarnu a zvlast skener.

Mne nejde (za ty penize) o HI-END kvalitu snimku, spise o to, zda ten
skener, pokud na nej nekdo polozi treba umele zuby, je schopen ten
predmet naskenovat s dostatecnou hloubkou ostrosti - viz odkaz na
obrazek. Potesi mne, kdyz mi nekdo, kdo to zarizeni provozuje, venuje
cca 5 minut casu, naskenuje nejaky predmet a obrazek mi posle, abych
mohl posoudit, do jake miry jsou moje pozadavky realne. Multifunkcni
tiskarny jinych znacek v teze cenove hladine jsou osazeny snimacimi
prvky CIS, ktere pry skenovani neceho jineho nez papirovych podkladu z
principu neumoznuji.

--
Kupte NA VANOCE sportovni výživu a hrajte o zajezd do Norska!
http://www.sportobchod.cz/vanoce