OT Jaky digitalni satelit?

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Středa Prosinec 14 09:50:23 CET 2005

Mám TechniSat Digit MF4-S. Má v sobě dekodér Conax a jeden slot na
dekódovací modul. Co se týká funkce, je dobrý, ale soudruzi z NSR asi
udělali chybu při měření velikosti dekódovacích modulů a tak Cryptoworks
vyčuhuje 4 cm z levého boku. Ale určitě se lépe chladí.

Je to jeden z mála přijímačů, který umí stejnou češtinu, jakou používá
UPC v titulcích a v EPG.

Ten Conax je dobrý na satelitní rádia, poslouchám klasiku a jazz. Omko
do toho prodává kartu na 1 rok. Pak jde za peníze prodloužit. Taky si na
tu kartu jde předplatit hudební kanály MTV a VH1. Zatím to chytám na
kartu od UPC, ale od nového roku, až půjde UPC z domu, plánuji
předplacení MTV a VH1 na conaxové kartě. Vyjde to na 37€ za rok.

I když, nedávno se Freistaat Bayern praštil přes kapsu a zvětšil
přenosovou kapacitu pro rádia, a konkrétně Bayern 4 Klassik běží na 320
kb/sec a je free. Ten děsivý datový tok je opravdu slyšet. Ostatní
Bayerny a spřízněná rádia mají taky zvětšený datový tok. Pak je
monofonní zvuk 96kb na ČT1 a ČT2 v paketu UPC k smíchu.