Pripojovani zdroje na sit

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 14 09:20:27 CET 2005

A pochlubite se nekde tim modulem?

Tady napeti nemusi byt nutne stabilizovane nebot ty mustky v budicich
maji vlastni snimani proudu motorem a tento proud je rizen PWM modulaci.
Motory maji bezne odpor vinuti radove jednotky ohmu a to relativne velke
napeti 30-50V se pouziva jen proto, aby se zajistilo dostatecne rychle
buzeni pri pripojeni faze kvuli indukcnosti vinuti, ktera zhorsuje
dynamicke vlastnosti motoru.

Nespojite zatizeni, ale zde urcite bude. I kdyz dam osu X a Y (ty
nejpouzivanejsi) kazdou na jinou vetev tak i tak tam budou momerne silne
vykyvy.

RadekCX