GSM handover

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Středa Prosinec 14 08:54:32 CET 2005

Hej doprava by bola asi najvacsi problem, napis mi co by si zato asi chcel

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 14, 2005 8:48 AM
Subject: Re: GSM handover

Juro, kdybys chtel, mam k dispozici tovarni smerovku 900MHz ( asi 10dB
20 stupnu - puvod Italie) a novou profi matraci ( sektorovku ) na 900MHz
KATHREIN.(13dB 45 stupnu)
Tu smerovku bych videl venku a tu sektorovku uvnitr nekde v rohu. K ty
KATHREINCE je i protikus SHUNNER 5/8 -RG konektor ( no i 20 m 5/8 kablu
bych nasel ale to asi bude zbytecny)
Horsi by to asi bylo s dopravou..