Slovensko, PP Was: Re: IO - 33063

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 13 21:33:56 CET 2005

Vladimír Anděl napsal(a):
> Tak nevim. Ale schema MF prijimace nam tam viselo v ucebne na stene (bez
> hodnot soucastek, z duvodu utajeni :-) a mam dojem ze to bylo lampove. Ale
> mozna se pletu, je to uz spousta let. Nejvic se mi tam libila ta "frekvencni
> synteza". Z nekolika (tusim 4) krystalu se smichaly nejake kombinacni
> kmitocty a obsluha naladila selektivni zesilovac na nektery z nich. Potom se
> to pomoci jakehosi AFC "zavesilo" tak ze to slo frekvencne modulovat. Tohle
> opravdu nebylo elektronkove?

Na 90% ne. Delal jsem z RDM12 jakesi zkousky. Pak jsem to vidal i v
dilnach otevrene (tedy jestli to nebyly i jine stanice, jako R140 atd.,
uz je to davno) a skutecne tam na rade stupnu byly polovodice.
Pochopitelne v rade pripadu ruske "klobouky", ale elektronky ne.

Z tehle branze a hlavne doby si vzpominam jeste na hluboky zazitek, kdyz
prisel vzorek nejake nove madarske radiostanice (s LED displayem!!!) a
po otevreni jsme zjistili, ze tam jsou soucastky od imperialistickych
nepratel. Kdo tu dobu zazil, musi vedet, ze to bylo skoro k nevire....

--
Jirka