Pripojovani zdroje na sit

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Prosinec 13 19:05:34 CET 2005

Davam tady dohromady komponenty na zdroj pro napajeni te CNC frezky a
jde mi o to, ze neumim odhadnout jak se to bude chovat pri zapnuti na sit.

Budou tam dva toroidy kazdy 160W 2x115V/2x12V, ktere budou tvorit dve
nezavisle vetve 24V napajejici pres mustky a kondenzatory 17mF/80V kazda
dva koncove budice motoru. Kazdy motor muze zrat hned v okamziku zapnuti
3A. Z odbocek kazdeho z traf bude vytazeno jeste 5V pro ridici logiku a
12V pro vetraky.

Jde mi o to zda se tahle sestava bez toho aby to vyrazilo jistice bezne
zapinat a nebo zda mam rovnou resit nejaky setrnejsi psotup zapnuti a
zda pri to nevyuzit nejak i primary s odbockama.

RadekCX