procesor a ruseni

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Prosinec 13 18:42:12 CET 2005

Zdravim,

No jo, taky pravda, ale 7805 ovencena pouze kondy v radu mF, si myslim je
dosti pruser. Mne to dokonce v jedne hracce zakmitavalo, alepson
predpokladam z chovani pred a po zarazeni tech keramických kondu k ni.

Jinak nechapu, proc kondy 1G a 2,2G pro tak male spotreby.
Navic neverim, ze ten PIC po odpojeni napajeni dokaze kondik 2,2G vycucnout
rychleji nez vstup 7805, takze jestli nemá interni diodu mezi vstupem a
vystupem, tak 7805 bude prepolovana...

S pozdravem,
                Marek Pavlu