OT: Medzinarodny vymenny program IAESTE

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Prosinec 13 16:25:17 CET 2005

Abych dotycnemu snad jako jediny odpovedel:
je to sice trochu mimo misu, ale CERN ma take program pro studenty.
Staci se prihlasit pres web
(http://humanresources.web.cern.ch/HumanResources/external/recruitment/Students/students.asp)
a pokud mate dostatecne
zajimave zkusenosti (samozrejme se bere v uvahu ze jste student), tak
mate pomerne realnou sanci se sem dostat. (Osobne by se mi ted nekdo
take hodil, ale nenasel jsem 'vhodneho', ktery by umel na rozumne urovni
analog.) Berou se i studenti kteri by chteli zpracovavat diplomovou
praci. Program je na 1/2 roku a rok. Mam osobni zkusenosti s tim, ze na
1/2 roku je to uplne na nic - resp. vhodne tak maximalne na nejakou
simulaci - na realnou praci je potreba ten rok. Pokud se sem dotycny
dostane, pak je placeny cernem, dostava 3000CHF mesicne (alespon doposud
to tak bylo). Prace kterou vykonava je potom soucasti cernu a veskere
komponenty ktere jsou zapotrebi jsou samozrejme hrazeny. Na rozumnou
spolupraci s iaeste to neni, protoze to neni ani soukroma firma, ani
blizko u Prahy :)
tak asi tak....
db.

David Belohrad, Div. AB/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.76.487.3455