Rychlost LCD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Prosinec 13 16:05:50 CET 2005

Kolega ma ACER 1721h s odozvou 16ms, nepozoruje ziadne smuhy pri
rychlych scenach vo filmoch ani hrach (aj ked hry velmi nehrava :-).
Takze ci 12ms alebo 8ms uz velku rolu nebude hrat.

Skor by som vam doporucil obzriet sa po 19" LCD. Dnes cena oproti 17"
ovela vacsia nie je a hlavne na kancelarsku pracu (aj kreslenie schem,
plosakov a programovanie jednocipov, ked sme v HW news) je to lepsie.
Nativne rozlisenie je u 17" a 19" rovnake => pri 19" mate vacsie
pismena => menej namahate zrak.

miro