OT: Slovensko, PP Was: Re: IO - 33063

MK info@mcu.cz
Úterý Prosinec 13 13:24:46 CET 2005

> Cierne korenie (v starsej literature som videl aj "piepor").
> Zaujimave je ze aj kmin sa casto nazyva na Slovensku kmin (spravne je
> rasca; kmin znamena zlodej :-) ).

Dik za osvetu, to o tom zlodeji je pro mne novinka.

Osobne se mi povedly dva dokonale lingvisticke trapasy
- jednou jsem krasne, mile i prijemne rusce polichotil slovy "U vas ocen
krasivaja zizn" a uz ji drzel :-))))
- brachu frajerky jsem nazval vyrazem "morjak" (byl u pohranicniku na Dunaji
a ja myslel samozrejmne na namornika) a take ji skoro koupil :-)

Jo, jo - miluji cizi reci .-))))))

S pozdravem
MK