IO - 33063

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 13 12:58:06 CET 2005

> Ale no tak... Postavil jsem to na techto predpokladech:
>
> 1) duvera v kvalitu techto lety proverenych obvodu (skoda, ze nepouzivam
> ty smajliky)
>
> 2) znalost postupu vyroby a nasledneho rozdelovani do skupin

Na toto by som bol fakt zvedavy. Mate nejake podrobnejsie znalosti,
konkretne od Moto/ONsemi (cim nemyslim Roznov)? Ste si celkom isty ze sa
to tyka aj "triedenia" u obvodu v subj.?

> 3) testovani (snad vyznamneho) poctu kusu vyrobeneho zarizeni

10ks? A kolko to v tej mraznicke ma byt? Nie je nahodou rozdiel v tych
obvodoch pri dlhodobom pouziti v medznych klimatickych podmienkach? Nie
je rozdiel v materiali puzdra, postupe pri kontaktovani/puzdreni? Viete
presne co sa vlastne za tym rozdielom v jednej cifre presne schovava?
Myslite si, ze je to len v nastaveni stroja co to popisuje?

Inak je zrejme pravda, ze k zaverom ohladne klimatickej odolnosti dospel
aj vyrobca "testovanim", avsak "testovanim" kvalitativne inej urovne nez
"zapnem 10 ks a uvidim ci to ide"...

> 4) ujasneni si dulezitosti bezchybne funkce onoho zarizeni

No ak by to bol life support device, tak aj tak nestaci zobrat
industrial prevedenie z obchodu...
Dolezitost bezchybnej funkcie snad povodny dotazovatel ma ujasnenu:
deklaroval, ze CHCE aby to bezchybne fungovalo vo vonkajsom prostredi,
t.j. v sirokom rozsahu teplot.

> Myslim, ze je jasne, ze pouziti prumyslove verze IO by alespon papirove
> preneslo pripadne potize s funkci pri ruznych teplotach na
> Motorolu/OnSemi/nevimcodneska. Skutecne ale jen papirove, protoze nejaka
> reklamace je imho dost pofiderni a stejne prioritne jde o funkci
> zarizeni a dobre jmeno firmy, odkud pochazi.

Tak tak, ide o krk vyrobcu toho geretu; konecnemu zakaznikovi su jeho
problemy so zohnatim konkretneho obvodu ukradnute.

Ale nejde o "prenesenie zodpovednosti", ale o pouzitie prvkov, ktore su
pre dany teplotny rozsah urcene. Sam viete ze je to presne to iste ako
tie parametre z datasheetu a meranie - vo vacsine pripadov zmerany
parameter z jedneho kusa bude fungovat, ale ak sa na to spoliehate pri
navrhu zariadenia ktore nema byt detska hracka na zahodenie, zarabate si
na pruser.

> No a pan predevsim
> potreboval rychlou akci, takze asi bude muset ono riziko akceptovat,
> nejde mit vsechno najednou....

Mno, ja by som si myslel ze adekvatne riesenie je povypytovat sa beznych
dodavatelov IO, hadam GM v CR nie je jediny kto predava ONsemi?

> Napisal by som Vam to cele po slovensky, ale akosi mi chyba nalada.

Hehe no to je skoda, to si teda budem musiet dat prelozit... :-)

wek

PS. MK nebud sarkasticky, tieto veci treba vytrubovat lebo inak uroven
profesie upada...