Propojení dvou telefonů

Roman Newman r.newman@zmail.sk
Úterý Prosinec 13 12:08:22 CET 2005

V jednom velmi starom Urob-Udelej si sam bolo nieco take.
Funguvalo to asi nasledovne.
Dva tel. spojene cez AB-par. V serii s kazdim jedno rele. a napajane cca
12-24V. PO zdvihnuti jedneho z tel. sa jeho rele zapne a pusti do linky
vyzvanaci sygnal myslim -40V /treba vyskusat/ po tym zacne druhy tel
zvonit. Po zdvihnuti druheho tel sa zotne jeho rele a to odpoji
vyzvanaci signal. Je tu problem ze po polozeni jedneho tel ten druhy
bude zvonit ;)

RN