OT: Re: Semafory

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 13 11:47:52 CET 2005

RV napsal(a):
> Ted jsem se priznam ten posledni odstavec nepochopil...:-)) asi patrim k
> tem co na to aspon dnes nemaji mentalne :o)
>
> Tedy chapu to tak, ze jste chtel rict, ze chyba neni nikdy v technice,
> ale v lidech. To, ale zase sklouzneme k tomu, ze nejlepe by bylo bydlet
> sam na pustem ostrove. Svet neni idealni...

Chtel jsem spis rict to, ze k technice jako takove patri i uvedomovani
si souvislosti jejiho vzniku, pouzivani i zaniku (a to vcetne tech
"politickych", kterym ja rikam spis obcanske). Nakonec jste to lehce
naznacil sam, i kdyz jinymi slovy.

Nejde o "idealnost" a pusty ostrov, ale o to, aby lidi nebyli zahledeni
sami do sebe a mysleli i na ten "zbytek" subjektu ci objektu.

--
Jirka