Regulátor k halogenové lampičce - 50W

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 13 11:36:19 CET 2005

Mam regulator (asi za 500Kc verze do 400W), ktery se namontuje misto
bezneho vypinace rovnou do skatule ve zdi. Ovlada se to dotykem ruky a
nebo libovolnym DO od nejakeho spotrebice. Kratky stisk/dotek je on/off
a pri drzeni to plynule meni intenzitu. Pamatuje si to posledni
nastavenou hodnotu. Presny typ a vyrobce Vam nereknu, ale videl jsem to
skoro v kazdem lepsim elektru.

RadekCX