Semafory

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 13 11:34:15 CET 2005

RV napsal(a):
> To je tady v CB skoro vsude. Pruser je to na mopedu a nebo na kole v
> noci, kdyz tam nestoji zadne auto. Ve finale jedu proste na cervenou.
> Nehodlam tam jak trubka stat 20 minut nez prijede nejake auto. Nechapu
> proc v noci (kdyz uz musi ty semafory bezet - driv se vypinaly) tan
> nedaji neco co aspon jednou za 5 minut to prozene ze vsech smeru
> zelenou. Podle men to je lenost tech co to nastavuji - ten automat to
> podle mne musi umet.

Podle me je to demence vsech s veci souvisejicich jedincu, co uvazuji ve
stylu "automobily, automobily nebo automobily". Neco jako "MS only"
neboli "mrkwonly" atd. atp.

To pisu jako automobilista (a uzivatel mj. i Windows).

Prosim pripadne komentujici, aby si (pokud na to mentalne maji) predem
ujasnili, ze se to skutecne tyka techniky, prinejmensim jejiho uzivani.
Ono je totiz potreba videt i vsechny souvislosti, nejen techniku samotnou.

--
Jirka