IO - 33063

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 13 11:24:36 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Hm tak ja by som k tomu takto nepristupoval.
> Myslite ze ten vyrobca robi tie industrial verzie len tak zo srandy?

Ale no tak... Postavil jsem to na techto predpokladech:

1) duvera v kvalitu techto lety proverenych obvodu (skoda, ze nepouzivam
ty smajliky)

2) znalost postupu vyroby a nasledneho rozdelovani do skupin

3) testovani (snad vyznamneho) poctu kusu vyrobeneho zarizeni

4) ujasneni si dulezitosti bezchybne funkce onoho zarizeni

Myslim, ze je jasne, ze pouziti prumyslove verze IO by alespon papirove
preneslo pripadne potize s funkci pri ruznych teplotach na
Motorolu/OnSemi/nevimcodneska. Skutecne ale jen papirove, protoze nejaka
reklamace je imho dost pofiderni a stejne prioritne jde o funkci
zarizeni a dobre jmeno firmy, odkud pochazi. No a pan predevsim
potreboval rychlou akci, takze asi bude muset ono riziko akceptovat,
nejde mit vsechno najednou....

Napisal by som Vam to cele po slovensky, ale akosi mi chyba nalada.

--
Jirka