IO - 33063

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Prosinec 13 07:24:25 CET 2005

Do -20 bude fungovat jakykoliv chip, toho bych se vubec nebal. Nakonec v
aute mam taky takovy menic a nebyl s nim zadny problem ani pri -20, ani pri
+50 :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Petr King
Sent: Tuesday, December 13, 2005 2:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: IO - 33063

Potreboval bych to v DILu..
Lidske zivoty na tom nezavisi, ale proklamuji, ze zarizeni funguje do
-20 st.C, proto chci mit jistotu, ze se zdroj rozbehne i v mrazu,
jelikoz vyrobek bude umisten ve venkovnich prostorach.
Myslite, ze me obavy jsou prehnane a mam pouzit klasickou 34063jku ? V
podstate se pouzivaji i v nabijeckach mobilu do aut ... a ty taky maji
vyhovet narokum na zaporne teploty...

Petr