Vhodna pajeci pasta

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 13 01:41:25 CET 2005

Dobry den,

chystam sa na osadenie niekolkych DPS pomocou teplovzdusky a potreboval by som poradit nejaku vhodnu pastu. Pokial mate pozitivne, alebo vyslovene negativne skusenosti s niektorou pastou, sem s nimi. Nepotrebujem jej vela, staci forma malej injekcnej striekacky. Cena a dostupnost je samozrejme tiez dost rozhodujuca. Prakticke skusenosti mam s pastou MICROPRINT, ktoru GME ponuka, v zasade voci nej nemam vyhrady, ale je pravda, ze nemam ani s cim zrovnavat, preto prosim o radu Vas. Tiez cena tejto pasty je pre moje ucely dost vysoka.
Za vsetky podnety vopred dakujem.

S pozdravom Ondrej Pribula