Semafory

Bohumil Fulin bohumilfulin@centrum.cz
Úterý Prosinec 13 00:08:36 CET 2005

Kdysi jsem byl u takoveho reseni. Ono to zas neni tak uplne sranda jak to vypada kdy na ten problem kouknete trosku vic ze siroka

1. bezpecnost a odolnost vuci zneuziti i ze strany sanitek
2. dosah ne moc velky ani maly 200m je nerealisticke ve mestech, zablokuji se vsechny krizovatky v dosahu
3. vyresit kazdou krizovatku co se vlastne ma stat. Rozsvitit cervenou na vsech semaforech muze byt spatne, pac se
krizovatka jednoduse ucpe stojicimi vozy.
4. projekt na kazdou krizovatku + schvaleni
5. predavani....

To co jsem tady slysel o optickem reseni si snad nekdo dela prdel? To jako fakt mel nekdo drzost to prodavat?

Eltodo so se hrozne branilo aby nekdo jiny krome nich mel pravo ridit krizovatku (myslim jejich zarizeni), v zasade se jim ani nedivim, ja bych to udelal taky tak. V brne se neco takoveho testovalo a hup nahodne se objevila zelena na vsech semaforech cca 1x za mesic. Hledejte to a dohadujte se kdo za to muze. Za plneho provozu... A dokazte to policajtovi ze jste jel na zelenou a ten chlapek co jste ho trefil jel na cervenou, kdyz on tvrdi presne to stejne a svetla funguji normalne.

Takze opravdu se to da levne? ano doma na garazi...

Docela fungovalo reseni pres dispecink. Lidska obsluha vyfiltruje hodne vychcanku +doporuci realne vhodnou trasu podle aktualnich podminek, to zatim technika moc neumi za rozumny peniz.