RS485 a galvanické oddeleni

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Prosinec 12 21:21:14 CET 2005

A budou napajene ze jednoho jistice? Uz jsem to tu kdysi psal - meli
jsme vyveseno mezi budovama hodne dobrej koaxial pro rozvod LAN o delce
70m - na kazde strane repeater (take mel trafo), bleskojistky a ja nevim
co jeste vsechno se tam zkouselo. Nikdy to tam nevydrzelo dele jak pul
roku....nakonec to skoncilo u optiky a jeste pul metru pod zemi.

Tim nerikam nic o tom zda to treba je nebo neni, ale vzdy kdyz mam nekam
tahnout slaboproud dal nez 10m tak se od te doby dost osivam.

RadekCX