2,5 mm jack pro Motorola TalkAbout

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 12 20:32:32 CET 2005

Serych@panska.cz napsal(a):
> To je uzasny! Diky moc.
> Vsechny moje dosavadni pruzkumy vedly taky na konektor M6, ale takhle hezky
> obrazek jsem nenasel. Ty koty umi primo OpenOffice nebo jste je prepocital
> podle pravitek?

Ty koty umi primo OpenOffice.org, zde je s vyhodou nastaveno uchycovani
k vodicim caram. Cili "orastrovani" dulezitych rran a bodu obrazku
pomoci vodicich car a nasledne okotovani techto car. Vcelku bezne to
vyuzivam napr. pri reverse engineeringu HIO apod.

Umi je samozrejme i mnohem lip, nez jak jsem je nakreslil - ja ale kvuli
rychlosti a jednoduchosti vyuzil default nastaveni.

V priloze mate originalni *.sxd soubor, pokud si budete chtit hrat.

--
Jirka