GSM handover

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Prosinec 12 17:31:45 CET 2005

Myslim, ze to neni rychlosti a rusenim ale naopak tim, ze je kastle
mnohoslupkovata a vevnitr je  tedy dobre stinene. Pry z kabiny strojvedouciho
jde volat OK. Je to ale skvely manazersky rychlik, ze? Manazeri nejsou po
ceste ruseni svymi mobily a konecne si mohou skvele schrupnout :-)))) Pak se
clovek nedivi, ze to do Ostravy stoji petistovku, kdyz to prinasi takove
pridavne sluzby.

Jakub Serych